22.5.2008

17.5. Värejä, tyttöjä ja poikia

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kuulostaa synestesialta.

Anonyymi kirjoitti...

Vau, määki haluaisin nähdä väreinä soinnut...oon niin kateellinen sulle :)
Jean Sibelius myös näki äänet väreinä...Ainolan takka on maalattu vihreäksi, taisi olla että soi A-duurissa.
-pianon soittelija
Ps. Seuraan blogiasi jatkuvasti, olet loistava! :)

Salla kirjoitti...

Ei mun "kyky" oo niin cool ku miltä kuulostaa, jos mä kuulen äänen, niin en mä sitä ajattele värinä - se toimii vaan sillon ku näkee niitä koskettimia.. Eli siitä ei oo kyllä silleen mitään hyötyä.. ;)

Anonyymi kirjoitti...

joskus prisman dokumentissa oli kyllä tuosta eri asioiden hahmottamisesta ja siinä tutkittiin myös juuri musiikin ja värien yhdistelmiä...

Anonyymi kirjoitti...

Minä ajattelin värit ja numerot ja sormet omina persooninaan.
Esim. 4 ja 6 on kivoja, violetti leso, pikkusormi kiltti nimettömän puolustaja. Nimetön on sellainen tuhkimo-tapaus, jota muut sormet kiusaa. Esim. peukalo on ihan mahdoton...

Mulla oli lapsena leluja, oikeasti oli!

-MariaK