3.2.2009

3.2. Let's see if you can fly

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Olen muuttanu vastoin omaa tahtoani opiskelujen velvoittamana viikoksi ulkopaikkakuntalaiseen asuntolaan ja olen koko illan istunut kaikesta luksuksesta (esim. wc) riisutussa huoneessa miettimässä, mitä sitä ihminen voisi elämällään tehdä. Ja sitten muistin, etten ole lukenut blogiasi aikoihin! Voi miten hienoja kuvia, hauskoja oivalluksia ja ilmeikäs animaatiokin - pelastit mun illan! =)

Salla kirjoitti...

Kiitos vaan! Mä luin eka et oot istunut kaiken iltaa WC:ssä..Mutta onneksi et sentään!

Anonyymi kirjoitti...

Työpöytäni taustakuva, kiitos!

jp

Unknown kirjoitti...

Oi kun on kaunis kuva.

Anonyymi kirjoitti...

Olenko mä ainoa, jonka mielestä se on pelottava?

Anonyymi kirjoitti...

Sannakko:
Et ole ainoa. Hieno kuva, mut musta näyttää siltä kuin tyttö aikois tehdä linnulle jotain pahaa.