17.6.2009

17.6. Leffassa, ihan kolmedee

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mä oon ollu 3D-leffassa. Mun mielestä se oli tosi hyvä juttu! Mä olin sellasessa teatterissa, jossa oli kaikki tehosteetki, niinku esim. vettä pärsky päälle venekohtauksissa ja lunta sato talvella! Se oli tosi hienoo, mut se olikin tanskassa, legoland:issa... -Tirsku

Jenni kirjoitti...

hmm, toivottavasti se leffa ei oo pettymys...varsinki kun oon lukenut sen kirjan ja tykkäsin siitä paljon :)

meinasin pyyttä sua mun kaa kattoon, mut oot joka kerta niin nopee liikkeissäs ton leffateatterin suhteen...

Sirpale kirjoitti...

Blogisi on saanut minulta pienen tunnustuksen. Tunnustusta ei ole pakko jakaa eteenpäin, itse haluan sanoa sillä lähinnä sen, että jatka samaan malliin. Ja hyvää kesänjatkoa!

Sini kirjoitti...

Ois hauska jos tekisit semmosen hahmoesittelyn kaikista keskeisistä henkilöistä että ulkopuolisetkin tietäis kenestä on kyse :)

Salla kirjoitti...

Kiitos Sirpale! :)

Ja Sini, toi on ihan hauska idea, voisin joskus toteuttaa (vaikka mun hahmot tuppaakin olemaan aina vähän eri näkösiä)!

Jenni kirjoitti...

Hei hahmoesittely jee! Pyhitä joka hahmolle oma juttu, siitä vois tullakin hauska :D

"ei oma lehmä ojassa"

Martta kirjoitti...

Mäkin kävin kattoon sen Coralinen ja jotenkin odotin enemmän, mut oli se silti ihan jees. Ja aattelin muuten mennä ens kuussa kattoon IceAge 3! :)

Salla kirjoitti...

Mä ootan ens kuussa uutta Potteria! Samoin tulevista leffoista Brüno vaikuttaa trailerien perusteella hauskalta!