27.10.2008

26.10. Herkuton marraskuu juu!


10 kommenttia:

Lenore kirjoitti...

mä tulostan tän heti!!!

Anni kirjoitti...

tolleen sitä vaan sorsitaan ihmisiä jolla on marraskuussa synttärit!

Salla kirjoitti...

No mut hei, en mä oleta että pitäs selvitä iiihan joka päivästä ilman herkkuja, eihän se synttäri oo kuin yks päivä kuussa..

Aino kirjoitti...

Jihuu, jäätelöä ei lasketa herkuksi!

Salla kirjoitti...

Ihan omantunnon mukaan ;)
Mä kyllä lasken..

Jenni kirjoitti...

Tulostettu on. Oma osuuteni alkaa päivän myöhässä, koska eilen työvelvoitteena testatsin onko kiskan suklaat vielä myyntikelpoisia...

...selittelyä...mums mums....

Salla kirjoitti...

Jenni. Toi oli huonoin selitys ikinä.

Anonyymi kirjoitti...

Jennin kieltämättä heikko selitys saa pahan kilpailijan:

Marinadi pistää paremmaksi

Jenni kirjoitti...

Mä en näe mun syyssä, tai kuten täällä kehtaavat väittää "tekosyyssä" mitään huonoa.

Mur.

Mutta: eilinen ja tää päivä aivan kirkkaasti smailin puolella!

Jenni kirjoitti...

Viikonloppu meni kyllä aivan surunaamaks...ja kaapissa kummittelee eilisen karkkipussin jämät! mä kuulen kuinka se pussi kuiskii mun nimeä :O