24.3.2010

24.3. Ajattelematta

4 kommenttia:

Anni kirjoitti...

Jännittävä katsaus Sallan psyykeeseen

Salla kirjoitti...

Kyllä vain - ehkä vielä joskus kerron, mitä ajatuskuvioita mulla on ollut siihen tarkoitukseen, kun yritän saada itseni nukkumaan..
Sekin tosin liittyy siihen, että pyrin olemaan ajattelematta mitään.

Sini kirjoitti...

Mä taas ajattelen pahojen ajatusten hyökätessä, että mun mieli on iso tuulilasi, ja sitten vaan laitan tuulilasin pyyhkimet päälle niin pahat ajatukset katoaa.
Hassua, että muillakin on tämmöisiä suojautumismekanismiajatusleikkejä.. :D

Anonyymi kirjoitti...

Minulla taas on ollut sellanen ajatusjuttu, et mä oon niinku miettiny et mä laitan sen ikävän jutun roskiin ja että roska-auto vie sen kaatopaikalle ja että se muskataan ja laitetaan kasaan ja lokit syö sen jne. Lopulta en edes muista koko juttua eikä se yleensä tuu enää takasin mieleen. Aika hyvä juttu siis! ;)